SEO-vriendelijke pagina's voor Châteauform'
Tourism Marketing Group schreef een set SEO-vriendelijke landingspagina's voor hun vestigingen in België, Spanje, Zwitserland, Italië en een overkoepelende pagina over de andere locaties in Europa.
Tourism Marketing Group schreef een set SEO-vriendelijke landingspagina's voor hun vestigingen in België, Spanje, Zwitserland, Italië en een overkoepelende pagina over de andere locaties in Europa.
NMBS Internationaal biedt een uitgebreid internationaal spooraanbod in Europa: de hogesnelheidstreinen Thalys, Eurostar, TGV en ICE en de klassieke internationale dag- en nachttreinen naar Nederland, Luxemburg, Oostenrijk, Zwitserland en Rijsel.
Seafront Blankenberge is een museumattractie die dringend nood had aan een totale make-over.
Tourism Marketing Group produceerde in 2018 de nieuwe vergaderbrochure voor Meet in Oostende en kreeg in 2019 ook de remake toegewezen, met een nieuw welkomstwoord van de nieuwe burgemeester, nieuwe hotels, locaties en teambuildingideeën.
Voor de vakantiebrochure 2019 creëerden we nieuwe content, lazen we alle aangereikte inhoud na en publiceerden we de inhoud op Met de Vrienden.
In drie grote tankstation van Total, in de as van midden-Oost-Vlaanderen (Wetteren, Zottegem, Zingem), loopt een doorlopende spaaractie uitgewerkt door The Marketing Group, een partnerbedrijf van Tourism Marketing Group. Bovenop deze actie zorgde Tourism
We trokken met enkele lezers van CORPORATEPLANNER.be naar Tallinn zodat ook zij het potentieel van deze stad voor incentives en meetings konden zien.
We trokken met TourismMarketingGroup uit op onderzoek om te kijken wat een corporate nu net van een congresbureau verwacht.
CORPORATEPLANNER.be nam zijn lezers mee naar Bachten De Kupe. Een viental decision makers werden daarvoor gericht uitgenodigd.
Met ASSOCIATION PLANNER organiseerden we voor december een kennismakingstrip naar Dubai.
TourismeMarketingGroup hielp het Nederlands Bureau voor Toerisme en Congressen een handje bij de selectie en screening van bedrijven voor de showcase.
Filip Muyllaert werd uitgenodigd op de Internationale SITE-conferentie in Barcelona. Hij sprak er over innovatie binnen bedrijven.
ASSOCIATION PLANNER hielp de Brusselse PCO Downtown de CLECAT Conference te organiseren.
Bij bijna 5.000 bedrijven peilden we naar hun voorkeursbestemmingen in België, Europa en wereldwijd met een ongeziene respons!
We blikken even terug op onze verschillende winnaars van de lezerswedstrijden van CORPORATEPLANNER.be
Met CORPORATEPLANNER.be organiseerden we voor het Paris Convention Bureau een wokshop annex cocktailreceptie voor 125 geïnteresseerden.
TourismMarketingGroup stelde lezers voor aan de bekendere en onbekendere plekjes van Brugge.
In samenwerking met Rotterdam Marketing, het Luxembourg Convention Bureau en het Comité Régional du Tourisme organiseerde TourismeMarketingGroup een culinaire workshop bij het atelier des Chefs in Brussel.
Filip Muyllaert ging in Porto en Berlijn speechen over de association markt met lovende complimenten nadien.
Filip Muyllaert legt in één uur het beste van Frankrijk voor meetings en incentives uit. Daarna volgde nog een workshop voor de bijna 100 bezoekers.
TourismMarketingGroup.be hielp het West-Vlaamse provinciebedrijf voor Toerisme en Recreatie (Westtoer) bij het uittekenen van een toerismestrategie. Ze hielpen Westtoer enkele belangrijke knopen doorhakken.
We voerden een onderzoek uit om te kijken wat onze lezers en contacten denken van Groot-Brittannië als meeting- en incentivebestemming.
30 incentive en event planners trokken met ons op pad in Oostende en vergezelden ons voor een waaier aan leuke events.
Het Inspiration Seminar werd voor de 5de keer georganiseerd. Met zowat 100 aanwezige bedrijven was het event zowel goed voor inspiratie als voor networking.
TourismMarketingGroup doet onderzoek naar de efficiëntie van bedrijfsmeetings bij 6.000 corporate meeting planners.
TourismMarketingGroup voert een extensief marketingonderzoek uit om te peilen naar de interesse van bedrijven in binnen- en buitenlandse bestemmingen voor onder meer vergaderingen.
Tourism Marketing Group ondersteunde een studiereis naar Lausanne die plaatsvond op 8 en 9 mei. Tijdens deze fantastische inspectiereis genoten deelnemers van de Zwitserse manier van reizen.
Voor de website www.fietsreizen.be, een initiatief van Vlaanderens grootste fietscommunity Grinta, produceerde Tourism Marketing Group een set landingspagina’s rond fietsreizen voor een twintigtal bestemmingen.
Voor de Duitse Dienst voor Toerisme in Nederland en België ontwikkelde Tourism Marketing Group een Facebookpagina waar u een UNESCO Memory Game kan spelen.
Voor Different Hotels, een hotelketen die net iets anders dan anders is, geeft Tourism Marketing Group een jaar lang extra ondersteuning via een communicatieplan dat loopt via de site www.metdevrienden.be.
Voor de business- en toerisme website ‘Meetings aan de Kust’ van Westtoer, creëerde Tourism Marketing Group een video die is geïntegreerd in een viral app op Facebook.
Het is een goed idee om een heel jaar lang met bepaalde landingspagina’s te werken en zo een jaar lang de interesse opvangen. Dat deden we voor Tourism Ireland. Op een jaar tijd organiseerden we een viertal acties op die pagina.
Hotelwebsite in het Spaans, Engels, Russisch en Chinees