Research: wat verwacht een corporate van een congresbureau?
We trokken met TourismMarketingGroup uit op onderzoek om te kijken wat een corporate nu net van een congresbureau verwacht.
We trokken met TourismMarketingGroup uit op onderzoek om te kijken wat een corporate nu net van een congresbureau verwacht.
Bij bijna 5.000 bedrijven peilden we naar hun voorkeursbestemmingen in België, Europa en wereldwijd met een ongeziene respons!
TourismMarketingGroup.be hielp het West-Vlaamse provinciebedrijf voor Toerisme en Recreatie (Westtoer) bij het uittekenen van een toerismestrategie. Ze hielpen Westtoer enkele belangrijke knopen doorhakken.
We voerden een onderzoek uit om te kijken wat onze lezers en contacten denken van Groot-Brittannië als meeting- en incentivebestemming.
TourismMarketingGroup doet onderzoek naar de efficiëntie van bedrijfsmeetings bij 6.000 corporate meeting planners.
TourismMarketingGroup voert een extensief marketingonderzoek uit om te peilen naar de interesse van bedrijven in binnen- en buitenlandse bestemmingen voor onder meer vergaderingen.